Proč prodávat s realitním makléřem

Proč se vyplatí prodávat nemovitost s realitním makléřem?

Připadá vám, že byste zvládli nacvakat pár fotek a zveřejnit je na portálu s realitami sami? To určitě ano. Práce realitního makléře je ale daleko složitější. Kvalitní realiťák vám pomůže dostat tu nejlepší nabídku a postará se o vše za vás. Proč má smysl s ním spolupracovat?

Realitní makléř vidí věci, které vám unikají

Lidé nakupují očima. Pro hladký průběh prodeje bytu, domu nebo pozemku je tedy naprosto klíčová profesionální prezentace. Zkušený realiťák ukáže vaši nemovitost v tom nejlepším světle. Využívá služby profesionálního fotografa a nabídne vám mnohem víc! Jak by se vám líbila třeba videoprohlídka, 3D půdorys, drobné opravy interiéru (například vymalování pokoje), home staging nebo atraktivní záběry z dronu? 

Zkušený realiťák prodá vaši nemovitost rychleji a za vyšší cenu

Budovat si jméno a naučit se, jak funguje realitní trh, trvá mnoho času. Právě čas, zkušenosti a orientace v oboru pomáhají realitním makléřům prodat nemovitost za kratší čas a více peněz. Jakto? Dokážou totiž odhadnout reálnou cenu nemovitost a ví, že nestačí inzerovat na jednom místě. Nabídky umístí na desítkách realitních portálů a dostanou je k lidem také použitím online marketingu a sociálních sítí. Díky tomu zvládnou v podstatě okamžitě oslovit potenciální zájemce a přivést je k vám. 

Makléř vám ušetří čas a spoustu nervů

Prodej nemovitosti není jen o vystavení inzerátu. Zahrnuje také stovky telefonátů, desítky prohlídek a nespočet dalšího zařizování. Realitní makléř se musí neustále vzdělávat nejen v oboru, ale také v oblasti práva a daní. Buduje si síť kontaktů a má kolem sebe profesionály z ostatních oborů. Zajistí tak bezpečný převod nemovitosti, bezchybnou kupní smlouvu nebo zápis na katastru. 

Využijte služby profesionálů, nebudete litovat

Mnoho lidí si myslí, že realiťáka dělá každý druhý. Kvalitní realitní makléř vám ale nabídne opravdovou přidanou hodnotu, která se vám ve všech ohledech vyplatí. Jak najít toho správného? Při výběru se zajímejte o jeho dosavadní zkušenosti, počet prodaných nemovitostí a nezapomeňte si projít také recenze – ty vám totiž prozradí nejvíc.